می دانم
 
درباره وبلاگ


سلام دوستای خوبم ممنون که به کلبه عاشقونه من قدم گذاشتین امیدوارم بازم شما رو عاشق تر از روزای قبل اینجا ببینم با تشکر
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 125
بازدید کل : 71054
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 150
تعداد آنلاین : 1

onLoad and onUnload Example

<-PollName->

<-PollItems->

عشق و باز هم عشق
عشق و احساس هه در قلب من است




می دانم که مرا از یاد خواهی برد

ولی هیچگاه یادت را از باغ ذهنم نخواهم چید


می دانم که مرا با کوله بار غم در کوچه های پر از دلواپسی رها میکنی

ولی من تا همیشه همچون خار ، در کنار تو گل خواهم ماند


می دانم که در سکوت دلنشین شبت ، فانوس تنهای ات نبودم

ولی از درون شعله می کشیدم


می دانم که سایه ام نامهربانتر از همیشه بود

ولی همیشه در کوچه های دلتنگی ات مرهم زخم های کهنه ات بودم



نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت9:36---26 تير 1390
من دلم تنگ مي شود
براي تو
براي هرآنچه که تکانم مي دهد
تـــــا تــامل خـــويش
بـــــــراي خاطراتمان
چيزهايي که تو، توهم مي خوانيشان
دلــم کــه تنـــگ مي شــود
پاي لحظه هاي خالي از تو
بــساط اشک پهن مي کــنم
گوش خيالم را به گذشته مي چسبانم
صدايت را از امواج پراکنده ي زمان جمع مي کنم
پژواک صدايت بر ديوار ذهن مي کوبد
پر از آواز مي شوم از تو
مگرغير از اين است
که توهم هم وجود دارد؟
باشد ...
به خودم دروغ نمي گويم!
اما به حقيقت دقايق پريشان عاشقي سوگند
دلم براي اين توهم تنگ مي شود


زهرا
ساعت12:57---25 تير 1390
زندگی شوق رسیدن به همان فردایی ست که نخواهدآمد،
تو نه در دیروزی! و نه در فردایی! ظرف امروز پر از بودن توست
زندگی را دریاب...!!!


باران
ساعت10:23---22 تير 1390
من از باران نمی ترســــــــم
تو می تـــــــــــرســـــــی؟
من این شبها نمی لرزم
تو می لـــــــــــرزی؟
به آن چشمان گریانت
نـمــــی خنــــــــــدم
تــــــو می خنـــــــدی
تو می خندی به بارانها
به دریــــــــــــا هــــــــا
به اقیانوسی از غم ها
تــــــــو بـارانـــــــــی
که بر شبهای تنهایی من
باریــــده بــــــــــــودی بـاز
تو شبهای مرا دیدی و لرزیدی
ولی گفتم بخند بر رنگ تنهایی
بر این جادوی غربت هــا
بر این لبخند و لذت ها
تــــــــــــــــو خندیـــــــدی
به رنگ غربت چشمان گریانم
تو خندیدی به ساعت هــــــــــــا،
بـه رفتـــــــــن هـــــــــــــــــــــــا،
به غـــــربــــــــــــــــــــــ ـــت هـــا
به تاریکی آن رنگی که جا مانده
از ایـــن دل هـــــــــــــــــــا
تـــو خندیــــــــــــــــدی
و مـن رفـــتــــــــم
به دنبال نشانی ها
تو خندیدی و من رفتم


آقای سیدنارگیل نارگیلیان
ساعت11:59---21 تير 1390
رفیق متنت را خواندم. دلنشین بود مرسی از به اشتراک گذاری آن.
من هم در وبلاگم مطالب خودم را مینویسم از این متن ها البته با حال و هوایی دیگر در وبلاگم یافت میشود. به من سری بزن و اگر پسندت بود لینک بشویم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 21 تير 1390برچسب:, :: 9:57 ::  نويسنده : محسن